Untitled-1
Tehran Sokhan Language School

کلاس های حضوری زبان انگلیسی ویژه کودکان

بهترین سن یادگیری زبان انگلیسی در زمان کودکی است. هوش فرزند شما در کودکی آمادگی یادگیری بسیاری از مهارت‌هایی را دارد که در سنین بالاتر درکشان مشکل است. کلاس انگلیسی می‌تواند نقش مؤثری در افزایش قدرت کودکان شما داشته باشد. زبان انگلیسی یکی از گسترده‌ترین زبان‌های دنیا است که می‌تواند در آیندۀ فرزندانتان تأثیر چشم‌گیری داشته باشد. از آنجایی که آموزش زبان انگلیسی به کودکان با چالش های بسیاری همراه است و نیاز به تخصص و مهارت زیادی دارد، به شما توصیه می کنیم این امر را به آموزشگاه تهران سخن بسپارید. کلاس های حضوری زبان انگلیسی ویژه کودکان در آموزشگاه زبان تهران سخن با بهره گیری از اساتید متخصص در حوزه آموزش کودکان برگزار می شود. ضمن اینکه تلاش کرده ایم با ایجاد فضایی شاد و جذاب برای کودکان محیطی مناسب برای تشکیل کلاس ها فراهم کنیم.
دوره های حضوری آموزش زبان فرانسه در آموزشگاه تهران سخن این فرصت را به وجود آورده است که کودکان دلبندتان را به محیطی امن و مطمئن بسپارید و ضمن اینکه نسبت به پیشرفت یادگیری آنها خاطر جمع باشید.

دوره های طراحی شده در آموزشگاه تهران سخن به صورت ترمیک تشکیل می شود. 

کلاس های حضوری زبان انگلیسی آموزشگاه تهران سخن ویژه کودکان سنین 8 تا 14 سال می باشد. 

 

انگلیسی کودکان
زبان با کارتون
  • هر ترم 10 جلسه
  • هر ترم یک کارتون
  • تقویت مکالمه و لیسنینگ
مشاوره و ثبت نام
انگلیسی کودکان
زبان و نمایش
  • هر ترم 10 جلسه
  • تئاتر کودکان
مشاوره و ثبت نام
انگلیسی کودکان
مبتدی ترمیک
  • هر ترم 20 جلسه
  • بر اساس متد Big English
مشاوره و ثبت نام

در صورتی که کلاس مورد نظر خود را پیدا نکردید می توانید از طریق مشاوره تلفنی تهران سخن با ما تماس بگیرید و یا اسم و شماره تلفن خود را در فرم مقابل وارد کنید. ما در کمتر از 2 ساعت با شما تماس می گیریم.

مشاوره و تعیین سطح رایگان

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button