Untitled-1
Tehran Sokhan Language School

دوره های آمادگی آزمون آیلتس IELTS تهران سخن

هدف اصلی دوره‌های آموزش آیلتس در در دپارتمان آزمون های بین المللی آموزشگاه زبان های خارجی تهران سخن آماده‌سازی بهتر متقاضیان شرکت در آزمون آیلتس در سریع ترین زمان ممکن است. این دوره ها به گونه ای طراحی شده اند که متقاضیان آزمون آیلتس بتوانند به امتیاز مورد نظر خود در آزمون آیلتس دست پیدا کنند. مخاطبین دوره های ویژه آمادگی آزمون آیلتس IELTS عمدتا کسانی هستند که قصد ادامه تحصیل در خارج از ایران را دارند. مهاجرت‌کنندگان به کشورهای انگلیسی زبان، داوطلبان شرکت در آزمون دکترای داخل کشور و متخصصان رشته‌های مختلف که قصد دارند در دوره‌های تخصصی بین‌المللی در خارج از ایران شرکت کنند هم از دیگر متقاضیان این دوره های آمادگی آزمون آیلتس تهران سخن هستند.

 
مشاوره و تعیین سطح رایگان

دوره های آمادگی آزمون آیلتس آنلاین و حضوری

دوره های آمادگی آزمون آیلتس در آموزشگاه زبان های خارجی تهران سخن به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود و متقاضیان می توانند متناسب با برنامه های خود یکی از این دو کلاس را انتخاب کنند. 

دوره های آنلاین آیلتس

در شرایط کنونی جامعه که حضور در کلاس های حضوری به دلایلی همچون ترافیک، نبود وقت کافی و آلودگی برای برخی از افراد دشوار است به لطف پیشرفت های گسترده در حوزه تکنولوژی و آموزش آنلاین، کلاس های آمادگی آیلتس آموزشگاه تهران سخن به صورت فعال در حال برگزاری است. 

مزیت دوره های آنلاین آمادگی آیلتس تهران سخن

1- هزینه پایین تر نسبت به کلاس های حضوری

2- دسترسی زبان آموزان به فایل های صوتی و ویدئویی ضبط شده

پکیج های آمادگی آزمون آیلتس در 3 سطح

دوره Pre-IELTS

دوره های Pre-IELTS آموزشگاه زبان تهران سخن ویژه کسانی است که قصد شرکت در آمزون آیلتس را دارند اما هنوز در سطح زبانی بالایی قرار ندارند و نیاز است پیش از حضور در دوره ای اصلی آیلتس در دوره های Pre-IELTS شرکت کنند. این دوره پیش نیاز دوره های اصلی آمادگی آیلتس است و زبان آموزان را به سطح بسیار خوبی برای حضور در دوره های آمادگی آزمون می رساند. 

پیش بینی آموزشگاه تهران سخن برای کسانی که سطوح Pre-IELTS را به اتمام می‌رسانند، دستیابی به نمره‌ی 4.5 در آزمون آیلتس می‌باشد. 

پکیج آمادگی آزمون آیلتس مقدماتی
Pre-IELTS
  • تعداد جلسات متناسب با سطح زبان آموز
  • تدریس بر اساس استانداردهای آیلتس
  • اساتید متخصص آزمون آیلتس
مشاوره و ثبت نام

دوره IELTS

دوره های تخصصی آمادگی آزمون آیلتس تهران سخن در سطح مختلف در حال برگزاری است. این دوره ها زبان آموزان را برای کسب نمره 5 تا 7 آماده می کند. 

دوره تضمینی آیلتس 5

زبان آموزانی که دوره های Pre-IELTS را با موفقیت گذرانده باشند با شرکت در دوره تضمینی آیلتس 5 می توانند در آزمون آیلتس شرکت کنند و نمره 5 را کسب کنند. 

پکیج تضمینی آمادگی آزمون آیلتس
ویژه آیلتس 5
  • 35 جلسه
مشاوره و ثبت نام
پکیج حرفه ای آمادگی آزمون آیلتس
ویژه آیلتس 5.5 تا 7
  • تعیین تعداد جلسات پس از تعیین سطح
  • بهره گیری از جدیدترین متدها
  • منطبق بر استانداردهای آیلتس
مشاوره و ثبت نام

دوره تخصصی Post-IELTS

دوره های Post-IELTS آموزشگاه زبان تهران سخن به صورت تخصصی برای داوطلبانی برگزار می شود که قصد دارند در آزمون آیلتس به نمره بالاتر از 7 دست پیدا کنند. این دوره ها همچنین برای آن دسته از متقاضیانی که در یکی از مهارت های آزمون آیلتس نسبت به دیگر مهارت ها ضعیف تر هستند بسیار مناسب است. 

این دوره ها در چهار بخش Reading Writing، Listening و Speaking برگزار می شود و هر دوره بر یکی از این مهارت ها متمرکز است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button