Untitled-1
Tehran Sokhan Language School

دوره آمادگی آزمون GRE در تهران سخن

آزمون GRE چیست؟

آزمون جی آر ای Graduate Record Examination) GRE) یک آزمون رقابتی در سطح بین المللی است. این آزمون برای دانشجویانی طراحی شده است که تمایل دارند در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه‌های مشهور جهان به ویژه در آمریکای شمالی (ایالات متحده و کانادا)، اروپا ، انگلیس ، سنگاپور ، و منطقه ANZ تحصیل کنند. 

دوره های تخصصی آزمون بین المللی GRE (جی آر ای) در تهران سخن

دوره های تخصصی آزمون بین المللی GRE (جی آر ای) در آموزشگاه زبان های خارجی تهران سخن به گونه ای طراحی شده اند که زبان آموزان با پشت سر گذاشتن این دوره ها قادر خواهند بود نمره مورد نظر خود را کسب کنند. استفاده از اساتید متخصص و آشنا به آزمون GRE باعث شده است شرکت کنندگان در این دوره های آمادگی با خیالی آسوده در امتحان شرکت کنند. ما در این دوره ها از منابع متنوع و بروز استفاده می کنیم و با پشتیبانی و پیگیری های مداوم، موفقیت شما در این آزمون را تضمین می کنیم. 

تمرکز بر مهارت های اصلی

کلاس های آمادگی آزمون جی آر ای در آموزشگاه تهران سخن در هر چهار مهارت اصلی برای موفقیت در آزمون تاکید دارد و به گونه ای طراحی شده است که زبان آموزان در تمامی مهارت ها به سطح مورد نظر خود برسند.

برگزاری کلاس ها به صورت حضوری و آنلاین

کلاس های آمادگی آزمون جی آر ای در آموزشگاه تهران سخن هم به صورت حضوری و هم به صورت مجازی برگزار می شود. متقاضیان می توانند بنا به شرایط زمانی و فیزیکی خود در یکی از این کلاس ها شرکت کنند. لازم به ذکر است که منابع و چارت دوره های آزمون GRE در کلاس های آنلاین دقیقا مشابه کلاس های حضوری است و تفاوتی با هم ندارند. بنابر تجربه، بازدهی دوره های آنلاین همانند دوره های حضوری است و شرکت کنندگان در کلاس های آنلاین هم می توانند مانند شرکت کنندگان در کلاس های حضوری در آزمون جی آر ای به موفقیت برسند. یکی از مزایای کلاس های آنلاین نسبت به کلاس های حضوری شهریه پایین تر است. کلاس های آنلاین در آموزشگاه تهران سخن 20 درصد از کلاس های حضوری ارزان تر است.

مشاوره و تعیین سطح رایگان
دوره های آمادگی آزمون GRE
ویژه متقاضیان ادامه تحصیل در کشورهای خارجی در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا
  • تعیین تعداد جلسات پس از تعیین سطح
  • بهره گیری از جدیدترین متدها
  • منطبق بر استانداردهای آزمون GRE
مشاوره و ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button