Untitled-1
Tehran Sokhan Language School

دپارتمان زبان انگلیسی

دپارتمان زبان انگلیسی آموزشگاه زبان تهران سخن با نگرش و دیدگاهی آکادمیک، علمی و تخصصی، با بهره گیری از مدرسان متخصص و تراز اول در امر آموزش زبان انگلیسی و بر پایه تجربه چندین ساله خود تلاش کرده است بروزترین شیوه های آموزش زبان را به کار بگیرد تا بستری ایده آل را برای یادگیری این زبان فراهم کند. اعتقاد ما بر این است که فراهم آوردن محیطی شاداب، با طراوت و پرانرژی با پرسنل و مشاورینی مسئولیت پذیر، به همراه اساتید مجرب و کارآزموده به طور حتم یادگیری زبان را لذت بخش و ماندگاری آن را تضمین می کند.

کلاس های حضوری زبان انگلیسی

بسیاری از افراد تمایل دارند در کلاس های حضوری زبان انگلیسی شرکت کنند. تعامل مستقیم با فضای آموزشی می تواند تاثیر بسیار مثبتی در روند یادگیری زبان آموزان داشته باشد.

کلاس های آنلاین زبان انگلیسی 

دوره‌های آموزش آنلاین زبان انگلیسی تهران سخن برای آموزش صفر تا صد زبان انگلیسی طراحی شده است. کلاس‌های آنلاین مناسب افرادی است که تمایل دارند در کلاس های زبان انگلیسی شرکت کنند اما امکان حضور در کلاس­‌های زبان را ندارند و یا از موسسات و آموزشگاه‌­های زبان دور هستند. به همین دلیل کلاس زبان آنلاین را انتخاب می‌کنند.

دوره های آمادگی آزمون های بین المللی 

اگر قصد مهاجرت به یکی از کشورهای انگلیسی زبان را دارید و می خواهید در این کشورها ادامه تحصیل دهید، کار کنید و یا به هر طریق مهاجرت کنید نیاز است که برای دریافت پذیرش و ویزا در یکی از آزمون های بین المللی زبان انگلیسی شرکت کنید. دوره های آمادگی آزمون آموزشگاه زبان تهران سخن به صورت حرفه ای و با بهره گیری از جدیدترین متدهای آموزش زبان و استفاده از اساتید متخصص به شما کمک می کند بتوانید سطح زبان انگلیسی خود را به سطح دلخواه خود برسانید و در این آزمون ها موفق شوید و نمره مطلوب خود را کسب کنید.

دوره های ویژه تقویت زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی از طریق استفاده از منابعی مانند فیلم، پادکست، کتاب و موسیقی همواره برای زبان آموزان روشی جذاب و مفید بوده است. دپارتمان زبان انگلیسی تهران سخن با طراحی دوره های روشمند و هدفمند، متدی را ارائه می دهد که زبان آموزان با شرکت در هر یک از این دوره ها یک یا چند مهارت زبانی خود را تقویت کند و پس از گذراندن هر ترم، به صورت ملموس و قابل توجهی پیشرفت سطح زبان انگلیسی خود را مشاهده و لمس کند. 

کلاس های خصوصی زبان انگلیسی

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که در کلاس باید تمام تمرکزتان به درس و مدرس باشد و می خواهید در کوتاه ترین زمان ممکن به بهترین نتیجه برسید، اگر می خواهید زمان بندی کلاس ها مطابق با برنامه ی شما باشد و مدرس مطابق با استعداد و توانایی شما برنامه ی تدریس را پیاده کند به شما توصیه می کنیم کلاس های خصوصی آموزشگاه زبان تهران سخن را از دست ندهید.

کلاس های خصوصی آموزشگاه زبان تهران سخن به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button