Untitled-1
Tehran Sokhan Language School

دپارتمان زبان آلمانی

آموزش زبان آلمانی در دپارتمان زبان آلمانی آموزشگاه تهران سخن  به صورت حضوری و آنلاین برگزار می گردد. این دوره ها بر اساس آخرین متدهای آموزش زبان آلمانی و همچنین با به کارگیری اساتید مجرب و با تجربه در زمینه آموزش زبان آلمانی برای زبان آموزان عزیز در دسترس است.

متد آموزشی در این دوره ها بر اساس بروز ترین متدهای آلمانی می باشد. شما برای ثبت نام در دوره های آموزش زبان آلمانی می توانید از طریق سایت آموزشگاه زبان تهران سخن و همچنین مراجعه حضوری به مرکز آموزشگاه اقدام کنید. هدف از شرکت در این دوره ها آمادگی زبان آموزان برای شرکت در آزمون های  TestDaFمی‌باشد. ما تمامی دوره های آموزش زبان آلمانی را به تفکیک سرفصل های آموزشی تقسیم بندی کرده ایم. به غیر از افراد مبتدی بقیه ی زبان آموزان باید قبل از شروع کلاس ها تعیین سطح شوند.

کلاس های حضوری و آنلاین

کلاس های حضوری

بسیاری از افراد تمایل دارند در کلاس های حضوری زبان آلمانی شرکت کنند. تعامل مستقیم با فضای آموزشی می تواند تاثیر بسیار مثبتی در روند یادگیری زبان آموزان داشته باشد.

کلاس های آنلاین

دوره‌های آموزش آنلاین زبان آلمانی تهران سخن برای آموزش صفر تا صد زبان آلمانی طراحی شده است. کلاس‌های آنلاین مناسب افرادی است که تمایل دارند در کلاس های زبان آلمانی شرکت کنند اما امکان حضور در کلاس­‌های زبان را ندارند و یا از موسسات و آموزشگاه‌­های زبان دور هستند. به همین دلیل کلاس زبان آنلاین را انتخاب می‌کنند.

کلاس های گروهی و خصوصی

کلاس های گروهی

در صورتی که می خواهید با افراد دیگری در کلاس های زبان آلمانی حاضر شوید و به صورت گروهی به یادگیری زبان آلمانی بپردازید می توانید از کلاس های گروهی آموزشگاه تهران سخن استفاده کنید.

کلاس های گروهی آموزشگاه زبان تهران سخن به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود. 

کلاس های خصوصی

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که در کلاس باید تمام تمرکزتان به درس و مدرس باشد و می خواهید در کوتاه ترین زمان ممکن به بهترین نتیجه برسید، اگر می خواهید زمان بندی کلاس ها مطابق با برنامه ی شما باشد و مدرس مطابق با استعداد و توانایی شما برنامه ی تدریس را پیاده کند به شما توصیه می کنیم کلاس های خصوصی آموزشگاه زبان تهران سخن را از دست ندهید.

کلاس های خصوصی آموزشگاه زبان تهران سخن به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود. 

تمام رده های سنی

دپارتمان کودکان و نوجوانان

آموزش زبان آلمانی کودکان در ایران و جهان طرفدار های بسیاری دارد و بسیاری از والدین به دنبال آن هستند که از سنین پایین به کودکان خود زبان آلمانی را آموزش دهند. دوره آموزش زبان آلمانی پایه کودکان بسیار حساس می باشد و باید توجه داشته باشید که کودکان را در مسیر درست آموزش قرار دهید. دپارتمان زبان آلمانی تهران سخن با ایجاد محیطی شاد و امن برای کودکان شما خیالتان را از یادگیری زبان آلمانی به فرزندانتان در سریع ترین زمان ممکن راحت کند.

دوره های کودکان و نوجوانان آموزشگاه زبان تهران سخن به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود.

دپارتمان بزرگسالان

یادگیری زبان آلمانی به دلیل فرصت های شغلی و تحصیلی در میان زبان آموزان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. کلاس های آموزش زبان آلمانی ویژه بزرگسالان در آموزشگاه زبان تهران سخن برگزار می شود و زبان آموزان را از صفر تا صد یادگیری این زبان همراهی می کند.
برخلاف باور عمومی، یادگیری زبان آلمانی کار چندان دشواری نیست. سالانه افراد زیادی در ایران و جهان، زبان آلمانی را به عنوان یک زبان خارجی یاد می گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button